BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 23 Mac 2011

menunggu hari dinner

aku suke dinner....tahu tak?tahu tak?tahu tak?knp aku suke dinner....


perrutamanye kerana.....
ade makan2...aku mmg suka mkn...lagi lagi mkn angin..minta dpt mkn lamb chop,sate,sepageti dan seangkatan dgnnye(padahal byr rm10)

yg ke dua duaan nye....
ade prince of the night.ala yg pakai cntik2 menang hadiah tu..walau pun aku tahu hadiahnye pe kerana aku yg beli bersama kwn2 aku seperti faiz n fuad...sebelum tu aku nk wish kepada kwn aku kerana sudi menyuruh aku membeli bersama nye.tp....tp.....bukan hadiahnye yg ku mahu..huhu

ke telu(bahasa jawa)
meraikan aku...selalu pas sesuatu tmpt bljr seperti di sekolah mmg de la dinner cmni...teringat dulu time dinner sklh f5 kt hotel prescote..mknn sedap...tp kan...kawan aku bg puisi..time org tgh mkn...mmg org xdgr la..dgr bunyi garfu je la.kesian die.syok sendrik jd sasterawan garfu..

yg ke ompek nyo
aku punye suka la aku nk suke dinner ke tidak..yg hangpa ni sibuk sibuk napa?hang dok diam2 jo la.(ckp longhat penang)

lima
kerana aku suke kereta limosin...ala yg kerete besar tu...mmg selesa la nek kerete tu...lagi selesa nk kt atap kerete tu.peh!!!!empuk....empuk mcm besi berani...berani ke besi tu?ni yg menjadi tanda soal...ingin tahu adakah besi itu berani ke atau atas name je?law nk taw kite tggu blog post yg akn dtg...k bye