BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 13 Mac 2011

balik!

hari ini aku balik perak...dgn menaiki bas..SE SUPER...knp di panggil SE SUPER???sbb bas tu pernah dibawa oleh superman...super star...supersaver...super power...super sub..super ring...super ring lazat super ring riang..lalalala..sila baca dan sambung(mcm pengadil hafazan pun ada)huhu

minta minta la nanti naik bas duduk sblh pmpn yg lawa..(padahal aku beli seat single)..aku membawa balik byk sungguh mknn..biasa la mak aku kuat memasak...dan sedap2 pulak tu....hurm.....sebut pasal mknn...aku blm mkn agi pagi ni...teke knp aku x mkn agi...teke...teke...teke....teke la...woi!teke la!jgn la baca je...hah knp masih baca..aku suh teke kan..aku smash jgk ko kang..haha

mentang2 la lee chong wei menang bdmntn mlm td...nanti die bertemu lin dan di akhir all england..aku tgk misbun tak ade...tp rashid sidek ade la...ensem jgk rashid tu..teringat komik anak2 sidek...rashid sidek name die adul...kecik je...dah besar dah die skrg...masa berlalu dgn pantas sekali...

mu ngak pantas mendapatin dia....dia dia dia....huh xde idia...dia berilah idia....dah la..cukup saja setakat ni....