BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 22 Mac 2011

dilanda demam

aku dilanda demam..mgkin kerana byk fikir tentang final projek tu(byk ke?,jd sleeping partner je adelah)huhu..susah...time present agak tak elok kerana terbatuk2...sebenarnye aku batuk2 tu kerana nk cover...sambil2 nk fikir apa benda aku nk goreng..huhu...biasaa la buat keje last minit..tu la...lain kali jgn wt keje last minit

last minit ni bahaya gak...lagi2 jika musuh jaringkan gol dilast minit ketika main game bola..mmg sakit ati...wlpn aku dah ketinggalan 10-0....eh pasal lak tiba2 alih crite ni??td kate demam n name tajuk pun dilanda demam.jd u must or u should be story on u title..betul ke ayat aku tu..hentam je la...

cikgu inglish aku ckp jika aku nk pandai inglish kene la ckp sll wlpn byk silap...cikgu math aku lak ckp jika nk pandai math kne la wat math sll...tapi kan......cmne law nk pandai mkn??law nk pandai mkn mestilah kene mkn sll.....sape la makhluk tuhan paling seksi.eh silap2..makhluk tuhan paling pandai(lawannye) yg tak reti nk mkn...biasanye baby2 la..

jd sape2 yg ase diri die muke baby face mcm juston biebez tu sebenarnye tak reti mkn!..kepada gadis2 yg nk laki muke baby face jgn la terpedaya kerana golongan tu sebenarnye sgt pandai(lawannye)..harap muko je..teringat sorg pelawak ni..name die azloo jokfar...die pandai wt lawak muko...haha...

kesimpulannye........org demam tak semestinye gila.