BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 29 April 2011

makin malas nk berblog...

tidak mengetahuilah la kenapa jadi mls ni.cikgu kate jika nk berjaya kena rajin.tapi jika berblog ni kena apa?kenapa je la..sebenarnye semua yg aku tulis cerita blog ni aku tiada idea..yg idea hanya la kt title atas tu..yg lain lain semua merepek.aku dah mcm anti blog...yela ade sekumpulan blog ni buat aku agak terkilan...sedih sangat.....abu!!!ambilkan tisu.kat atas meje tu la...haah yg tu..eh ampun la pembaca2 aku suruh housemate aku yg bernama abu (bukan nama sebenar) tu ambilkan tisu untuk aku..maklum la tgh nangis ni..habis kembang tulisan kt blog ni.tgk la tulisan die kembang.sempat gak aku lap..selamat boleh jd kecil balik..

itu la jiran aq suruh guna fabber custle aq tak mahu..tgk pe dah jd.mslh2...gunakan faaber custle tanpa was was.iklan sebentar..ini berbayar ok!jgn nk kutuk2 belakang lak..sedangkan masuk jamban kt rumah jiran pun kena bayar.ni kan benda macam ini...

pembaca mesti kate dlm ati 'apa aje la yg penulis ni merepek kan'
ye mmg aku merepek..so what!ni blog aku lantak aku la..jika tak nak pergi next blog kt atas tu..tengok aku dah mrh dah.nanti ali gak jd mangsa.(*ali nama glamor bukan nama sbnr)..mcm2 perasaan aku tulis blog ni smpai ada rasa bosan dah datang maka aku berhenti la ber blog..kbye