BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 11 April 2011

exam

its the final exam..tut tu tu tu tu tutu tut ututu.tuttttttttttt.(rentak lagu final countdown)sila bace dan sambung seterusnya.eh kau!!nk nyanyi g blog lain.blog aku ni bkn tmpt untuk bernyanyi ataupun menyanyi.tp penyanyi yg lawa blh digalakkan nyanyi time baca blog aku ni.

aku berase sgt takut hendak exam tp aku tetap buat tidak kisah pula.padahal ni final exam ni.teringat aku masa exam upsr bg subjek math...masa tu aku selseme..lepas itu hingus meleleh..aku tak bawa tisu or apa apa sapu tgn.last2 korg nak tahu aku lap guna pe...nk tahu x???tggu episod akan datang!huhu..tu ayt yg aku geram time tgk tv crite sambung2.korg mesti ingat aku lap gune bj kan?SALAH!aku lap guna kertas soalan berwarna biru tu...macam ini cara nya..aku dah selesai jawab muka surat pertama aku lap...pastu selak page kedua..pastu lap...sampai melekit2..tu yg aku x leh semak tu...aku nk keluar dewan mmg segan..huhu..aku kan pemalu..n aku buat math selame 20 minit lebih je..sepatutnye 1 jam jika tidak silap la..aku siap cepat kerana nk g tandas.lagipun math mmg aku suke wt cepat2 kerana cikgu aku kate nanti tiada masa..math kena buat laju2..AKHIRNYA....aku dpt A dlm math tu...lagipun mmg aku pandai math!huhu...tibe2 terbongkak lak..huhu..

eh kenapa gelak2?ni kisah betul tahu tidak.aku bukan reka2.dan apabila kertas soalan diambil aku tgk pengawas tu muke pelik kerana de tompok2 kt kertas.huhu..tp exam kali ni aku dah besar...dah kurg cikit malu tok kuar tandas semase exam...time kecik2 dlu pengawas exam ikut smp ke tandas..skrg dah tidak...jd tidak segan la...huhu..

k minta minta masa aku exam nanti tidak mengangu aku apa apa bende yg boleh menyebabkan aku ke tndas..
mudah mudahan..huhu