BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 3 November 2012

annual leave

ye masing masing ada annual leave.tp saya punya annual leave masih ada dan skrg la musim mengclearkan annual leave..saya menggunakan clear n clean.mmg terbukti berkesan..terima kasih terima kasih terima kasih...cristiano ronaldo juga duta clean n clear jika tidak silap la kan...
biasanya orang menggunakan annual leave untuk percutian anak beranak atau beberapa program terkemuka seperti pesta air di teilend dan lain lain..

tp tu bukan masalah saya...masalah saya mahu buat apa ketika cuti ini?sebagai pekerja berdedikasi ingat saya mahu ke annual leave ini?kalau boleh saya tidak mahu cuti dan kerja sepanjang zaman..ok ini pun tidak tidur lagi dgn harapan esok bangun lambat la.huhu...

ya betul itu..bangun lambat..tp subuh saya bangun la...sebab ayam kt rumah saya selalu berkokok..walaupun ayamnya tak de.kadang2 itik juga turut berkokok.begitu juga dgn angsa ataupun biawak.binatang2 ni yg akan mengejutkan saya dalam sedar tak sedar.

kesimpulannya kita kena cuti juga walaupun kita tiada hati mahu cuti

ok saya mahu tido la..bosan..fb dah  sudah..game dah sudah...mari tido!

0 comments: